سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۴:۵۱:۰۲

کویت تولید نفت خود را به 4 میلیون بشکه در روز افزایش می‌دهد
ایران دریلینگ: مدیراجرایی شرکت نفت کویت از مذاکره با 5 شرکت بین المللی خارجی به منظور افزایش تولید نفت به میزان 4 میلیون بشکه در روز تا سال 2020 خبر داد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از سایت خبری الجریدة مدیر اجرایی شرکت ملی نفت کویت در گفت‌وگو با این رسانه عرب زبان کویتی گفت: شرکت ملی نفت کویت قرار است مذاکرات خود را با پنج شرکت بزرگ نفتی به منظور کمک به افزایش تولید نفت خام و توسعه برخی از میادین نفتی این کشور  آغاز کند.

هاشم الهاشم ادامه داد: این مذاکرات با شرکت های نفتی "BP" انگلیس، شل، اکسون موبیل و شورون آغاز شده است که این شرکت‌های بین المللی آمادگی خود را برای حضور در کویت اعلام کرده‌اند.مدیراجرایی شرکت ملی نفت کویت تصریح کرد: قرار داد همکاری با این شرکتها در سه ماه اول سال آینده میلادی منعقد خواهد شد که هدف ما افزایش تولید نفت کویت به 4 میلیون بشکه در روز تا سال 2020 است.
به گزارش فارس شرکت ملی نفت کویت در هفته گذشته ضمن افزایش تولید نفت خود اعلام کرد حاضر است قیمت فروش نفت را برای ماه آینده میلادی کاهش دهد تا بتواند مشتریان بیشتری را برای نفتش جذب کند.این اقدام شرکت نفت کویت پس از کاهش قیمت نفت عربستان برای تحویل در ماه نوامبر صورت گرفت.

  کد خبر : 91
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :